fbpx

NYÁRI KOMMUNIKÁCIÓS MŰHELY

Ha bármelyik kérdésre is igen a válasz, akkor (egyrészt tudd, hogy nem vagy egyedül :)), másrészt várunk kommunikációs műhelyünkbe, ahol megosztunk veled hasznos kommunikációs technikákat és olyan eszközöket, amik azonnal gyakorlatba ültethetőek.

Sokat gyakorlunk és (saját) valós helyzeteken keresztül oldjuk fel a kommunikációval kapcsolatos tévhiteket és egyéni blokkokat.

Várunk szeretettel!

R É S Z L E T E K

MŰHELY IDŐPONTJA

1. alkalom:

2022. június 22., szerda 17:00-19:00

További alkalmak: 2 hetente szerdán

július 6., július 20., augusztus 3., augusztus 17., augusztus 31.
(a résztvevők igényei szerint az időpontok alakíthatóak/ módosíthatóak)

Minden alkalom 2 óra hosszú.

MŰHELY DÍJA

A műhely díja:

1. alkalom 10.000,- Ft. 
2-6. alkalom 15.000,-Ft. / alkalom

Kedvezmények:

Early bird: 70.000 Ft (2022. június 10-ig történő jelentkezés és fizetés esetén)
Egy összegben történő fizetés esetén: 75.000 Ft ( Az első műhely időpontja előtt legalább 24 órával kell beérkeznie a teljes összegnek!)

 

Fizetéssel kapcsolatos részleteket a jelentkezés után e-mailben küldjük!
További információ az info@headstart.co.hu e-mail címen vagy a 06 20 823 5141-es telefonszámon kérhető.
A műhely elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki.

MIRŐL LESZ SZÓ?

  1. Használati útmutató magunkhoz és másokhoz – önismeret és mások megértése a személyiségtipológia módszerével
  2. Ne ítélj elsőre! – minősítés nélküli kommunikáció és az asszertív kommunikáció alapjai
  3. Jogod van hozzá! – az asszertív kommunikáció a gyakorlatban, énerős közlés és a nemet mondás művészete. 
  4. Eltolod, ha letolod :)! -erőszakmentes kommunikáció és a visszajelzési technikák a gyakorlatban, a kényes szituációk kezelése érdekében
  5. Kérdezz úgy, hogy választ találj! – a hatékony kérdezéstechnika, avagy mitől lesz egy kérdés a legerősebb eleme a hatékony kommunikációnak
  6. Te mire játszol? – Énállapotok és játszmák felismerése a mindennapokban

J E L E N T K E Z É S

Az űrlap beküldésével hozzájárulsz, hogy a megadott adataidat rögzítsük és nyilvántartsuk.